Inspiration: Vardagsrum



Gjorde precis det här kollaget (är nybörjare på att göra kollage så gnäll inte ;P) men vet inte vad jag tycker själv. Personligen så är jag lite smått kär i tv-bänken, som kommer från ILVA, och i soffbordet från IKEA, men jag är inte så säker om de passar ihop. Ser inte ut som samma färg, men det är kanske inget man tänker på när det står en tv på bänken? :)

Soffan kommer från Furninova, som gör sjukt fina soffor :) Något sånt vill jag ha sen i min lägenhet :) Fast antagligen en mörkare, grå eller svart... Mattan är en rya från Em, också något som jag vill ha själv sen ^^ Men ja, vad tycker ni? Passar det ihop, eller ser det bara ut som pannkaka? :P
Kommentarer
Skrivet av: Maria

Ja han är det :D



Vad har du för märke och sort på din tv? :D

Datum: 2010-02-02 | Tid: 20:42:25
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0