Härliga minnen :)

Sitter och kollar igenom mina gamla bilder på hårddisken. Har bilder ända sen 2004 där, fast jag borde ha fler, vet inte vart de har tagit vägen... Iallafall, hur kul är det inte att titta på gamla foton och minnas tiden som var? Tycker det är hur mysigt som helst, särskilt när man hittar bilder på mig och älsklingen, waay back. Vi har ju varit tillsammans i snart 3 ½ år! Tänk vad tiden går!

Denna bilden tyckte jag var ganska kul :) Haha. Ser ut som jag stör älsklingen mitt i spelet ^^ Och så hade jag ju piercing i läppen också på den tiden. Detta var 2007, när vi bodde i Helsingborg :)

Kommentarer
Skrivet av: Johan

Haha ja så snygga vi är :P

Datum: 2010-02-18 | Tid: 14:15:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0