H e a v y R a i n

Ett spel som både jag och Johan är sjukt sugna på är Heavy Rain, som kom ut igår till PS3. Det är samma utvecklare som har gjort Fahrenheit, ett spel som jag spelade om och om igen för några år sedan, och tyckte att det var hur kul som helst.

Grundprincipen i spelet är densamma i Heavy Rain som i Fahrenheit, dvs. att varje beslut du tar har en effekt på historien. Dock så slutade Fahrenheit likadant hur man än spelade, men vägen dit kunde se olika ut beroende på vilka val man gjorde. Jag hoppas på att hela historien, och även slutet kan ändras beroende på ens val i Heavy Rain. Då har dom verkligen lyckats. Vill ha! :)

Kommentarer
Skrivet av: emma sjöstrand

Hej! Du är en utav fem finalister i Veckans blogg. Nu får du peppa dina läsare och vänner att gå in och rösta på er här(http://sjoiis.blogg.se/2010/february/5-finalister.html)! På Söndag kväll räknar jag rösterna, och den som har fått flest röster, skriver jag ett inlägg om, länkar & ger bort en liten gåva!



Lycka till! :)

Datum: 2010-02-26 | Tid: 16:16:54
URL:http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0