T i s d a g - 3 1 a u g u s t i

Hejsan! Nu har jag precis gjort klart min presentationsuppgift som jag berättade om igår. Blev ganska nöjd, förrutom att den söta lilla vovven jag skulle rita inte blev lika söt när jag väl skulle rita den på det riktiga pappret :/ Blev helt misslyckad, så jag blev lite ledsen. Men resten är jag nöjd med :) Tycker det beskriver mig väldigt bra faktiskt :)

Jag lovade ju att jag skulle försöka ta lite nya bilder på Ronja för att visa hur mycket hon har växt. Tyvärr blev bilderna jag tog idag ganska dåliga. Hade inget batteri på systemisen så jag fick ta med kompaktkameran och så vägade hon sitta still så det blev inga jättebra blder. Dock så hade jag tagit några dagen efter vi kom hem från Cypern som blev något bättre, så här är en av dom :)


Minstingen Ronja har snart vuxit ikapp Tess, hennes tassar är redan större! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0