Sista arbetsdagen

Hej vänner. Ursäkta dålig uppdatering. Jag har umgåtts med familjen och älsklingen nu i helgen. Och jobbat. Har jobbat sista dagen för sommaren på Liv Interiör. Lite tråkigt är det. Har verkligen trivts där, det är en sån fin liten butik :) Sista två dagarna jag jobbade fick jag dessutom pilla med sånt jag verkligen älskar att göra, nämligen skyltning :)

En massa nya grejer från Cult Design (som dessutom är ett av mina favoritmärken) som skulle placeras ut på tre olika bord beroende på färg och vad som ser snyggt ut ihop :) Blev jättenöjd med iaf det ena bordet, det som var rosa, turkos, vitt och lila. Det andra blev lite väl svart tyckte jag. Och jag hann inte riktigt färdigt heller, men då har ju de andra något kul att göra också :)

Nu väntar ytterliggare två veckor på Nymölla, med en semestervecka emellan :) Ganska lagom. Sen börjar skolan, och jag har fortfarande ingen lägenhet :/ Kommer väl bli pendling för min del...tråkigt. Men jag kommer iaf ha en ny fin bil att köra i :) Ska hämta den antingen imorrn eller på tisdag, yippie!


Det fina bordet med Cult Design. Visst ser det härligt ut? :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0