O n s d a g - 4 a u g u s t i

Hejsan svejsan. Vad hittar ni andra på idag? Jag sitter och nötar Nightmare :) Kanske inte så smart för sen tröttnar jag väl på den, men just nu är den fortfarande helt sjukt bra ;D Har precis ringt om ett rum i Malmö. Får börja leta efter annat än lägenheter nu när det börjar närma sig med stormsteg och jag inte har fått någon lägenhet än. Vem kunde tro att det skulle vara så svårt att hitta lägenhet i en så stor stad? Jättemånga som söker har jag förstått. Och antagligen ännu mer nu när skolorna börjar med...

Nu är det också bestämt att jag ska byta bil :) Kanske tillochmed att det blir denna veckan, de skulle bara snygga till den lite innan de kör ner den till Sölvesborg :) Överlycklig! Och urfattig haha, men shit vilken fin bil jag kommer ha :D Kommer definitivt lägga upp bild på den här när jag väl har fått hem den :)

Resan närmar sig med stormsteg också! Bara 1½ vecka kvar nu :) Dags att börja inhandla de sista grejerna som ska med,  beställa ur taxfree-katalogen, växla pengar och börja fundera lite mer exakt över hur vi ska ta oss upp till Landvetter :P Gud vad jag längtar!

Vårt fina hotellområde :) Inget fel på den utsikten :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0