Min nya fina biil :)

Idag var det då äntligen dags att köra och hämta min nya bil :) Lite ledsamt var det att lämna min gamla bil där, den bara stod där och såg ledsen ut :/ Kändes som jag svek den när jag brummade iväg med min nya fina bil. Men vi får hoppas att den får det bra i flera år framöver hos någon annan :)

Var ute och fotade några snabba bilder ur olika vinklar och voila! Såhär ser min nya bil ut! Det är en Ford Focus Ghia, årsmodell 2006. Färgen syns kanske inte sådär jättebra på bilderna men den är iaf mörkgrå metallic :) Ååh, vill bara sitta i den hela dagen lång! Haha. Kanske ut och köra en runda också? :)

Kommentarer
Skrivet av: Erica

Det var verkligen hur fint och fräscht som helst! Vi hittade rummet för 1390:- för en natt, då vi suttit och sökt priser själva. Bokar man direkt via hotellet kan det vara någon hundring dyrare.



Men får ni för er att åka till Malmö och bo på hotell kan jag rekommendera hotellet :)

Datum: 2010-08-10 | Tid: 19:50:42
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: David

De rike kan dem! :P ser ju positivit ut ;)

Datum: 2010-08-10 | Tid: 20:04:09
Skrivet av: Jelene

David: Jomen, den är inte fel :)

Datum: 2010-08-10 | Tid: 21:15:26
URL:http://jelutti.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Nej, jag tycker inte heller det (allting är ju relativt i och för sig). Det är ju alldeles nyöppnat också. Eller ja, det öppnade nu i januari så det är ju fortfarande utan slitage.



Trevlig bil förresten :)

Vad gav du för den?

Datum: 2010-08-10 | Tid: 21:37:00
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Johan

Tur te swingotown Jajamen!

Datum: 2010-08-10 | Tid: 23:18:29
Skrivet av: Jelene

Johan: Jasså det tycker du? ;) Tror inte jag har tid med det faktiskt..tyvärr :P

Datum: 2010-08-11 | Tid: 17:02:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0