Bara ett nattpass kvar :)

Hej vänner. Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg trots omständigheterna. Har ju jobbat natt fredag och lördag och det brukar kännas, men jag är så lycklig för imorgon vid den här tiden är vi på väg till flygplatsen för en veckas avkoppling i Cypern :) Ska bli såå härligt. Och ja, visst börjar resfebern komma smygande när jag tänker på det, men det ska nog gå bra :) Även om jag inte älskar att flyga så har jag ju faktiskt flugit ganska många gånger förr så jag vet ju att det inte är något hemskt. Men ändå så blir man ju lite nervös :)

Nu har jag som sagt bara ett nattpass kvar på Nymölla. Sen blir det eftermiddagar sista veckan, förrutom på tisdagen, då jag som sagt ska börja lite senare, kanske runt 8-9? Beror lite på hur sent vi kommer hem. Planet ska landa i Sverige kl. 17 men förseningar är ju inte ovanligt, och sen kan det ta ett bra tag att få med sig sina väskor och så, så jag räknar med att vi är hemma ganska sent.

Hoppas ni får det bra här hemma, vi hörs igen om drygt en vecka :)


Resa med älskling - yeees :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0