T i s d a g - 2 7 a p r i l

Oj vad jag har hunnit med mycket idag! På jobbet alltså. Det ska vara kampanj nu fram till den 1:a maj på vissa varor, bl.a. på kuddfodral och gardiner från Serholt :) Så jag har redigerat bilder och lagt in nya produkter i webbshopen, satt ihop ett nyhetsbrev och skickat ut (Liv Interiörs första riktiga btw! ^^), varit i butiken och hjälpt kunder och lagt in bilder från butiken i våran facebook-grupp :) Stortrivs med mitt jobb! :)

När jag kom hem började jag med att limma fast nitarna som trillat av från både min sjal och t-shirt. Trillade av en nit från sjalen redan innan jag hunnit använda den, och två smånitar trillade av t-shirten i tvätten, men nu sitter de där de ska igen :)

Nu tänkte jag bara ta det lugnt och kika runt lite på nätet, imorrn måste jag upp tidigt och köra till bilbesiktningen för efterkontrollen. Och så måste jag köpa en present till käre bror som fyller år på torsdag :)


Två födelsedagsgrisar - både Tess och bror fyller år på torsdag :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0