Skopunkten <3

Var en liten runda in till Krstd idag med Ida-mannen :) Skoj skoj! Jag var på jakt efter ett par snygga sandaler till våren och sommaren och det var precis vad jag hittade också! :) Jag älskar Skopunkten, de har så mycket fina skor, och till helt överkomliga priser :) Fick med mig både sandalerna och ett par vita ballerinas hem, fast jag tror jag åker in och byter dem en annan dag, för jag ångrade mig när jag kom hem :/ Haha så typiskt mig, stod och velade hur länge som helst i affären innan jag tog dom, så ångrar jag mig direkt när jag kommer hem! Dåligt...

Träffade även på min gamla handledare Annika från Bromölla Möbelaffär! Jätteskoj! Jag såg inte ens henne först, fast att hon stod framför mig i kön :) Hon hade minsann färgat håret också så det var ju inte så konstigt att jag inte såg henne först :) Shit vad längesen man träffade henne! Det är ju över ett år sedan jag hade praktiken där och efter det har jag knappt träffat henne så det minsann riktigt kul att se henne :D


Såhär ser mina nya sandaler ut :) 299kr hos Skopunkten.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0