S ö n d a g

Hej hopp! Sitter hemma hos älsklingen nu. Vi väntar på ett svar från P&M, som vi tänkte våldgästa lite senare om de är hemma :) Kalaset igår var trevligt. Älskling och jag spelade poker med hans bror och kusin med tändstickor och tandpetare som insats haha! Deras pokerväska var nämligen hemma hos kusinerna och vi orkade inte hämta den :) Jag vann en omgång woohoo! Älsk blev lite sur ;D Haha så dålig förlorare är han :D

Imorrn börjar jag sista veckan på Hemtex. Känns lite sorgligt ändå. Jag trivs verkligen bra där, alla är så snälla och trevliga :) Nästan så man skulle vilja stanna kvar längre :P

Kommentarer
Skrivet av: Jonna

Jag tycker att de sitter bra, sen kan man ju spänna åt dem som man själv vill så :) Du kan ju se ifall de finns kvar på H&M här i stan, isåfall kan du ju testa dem så får du själv se vad du tycker :)

Datum: 2010-04-11 | Tid: 13:41:01
URL:http://bluesunshiine.blogg.se/
Skrivet av: Mathilda

Tävla och vinn ett par Converse-skor, kolla in min blogg!

Datum: 2010-04-12 | Tid: 10:17:49
URL:http://ginatricotnews.blogg.se/
Skrivet av: Martin Johansson

Hej!



Det var ju ett rätt gammalt inlägg detta.

Men nu är det så att den gamla Hemtex-logotypen i detta inlägg kommer lustigt nog upp överst av träffarna om man bild-googlar på Hemtex, vilket är lite tråkigt med tanke på att vi bytt logotyp.



Skulle vara supertacksam om du ville ta bort bilden, eller byta den till vår nya, som du hittar här:

http://www.hemtex.com/sv/se/fotmeny/press/logotyp/



Tack på förhand!



Martin Johansson

Hemtex AB, Borås

Datum: 2012-03-22 | Tid: 14:23:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0