Trevlig "på riktigt"

Jag fick världens gulligaste kommentar idag av en tjej på jobbcoachningen (är så dålig på namn, så jag vet faktiskt inte vad hon heter, är faktiskt osäker på om hon ens har sagt det :P)

Vi skulle iaf göra en övning där vi skulle fråga minst 5 personer i gruppen hur de uppfattade en. Jag uppfattas tydligen som snäll, ordningsam, social, glad och så :) Och det är ju kul! Men det som verkligen värmde mitt hjärta var när den här tjejen sa att hon tyckte jag var trevlig "på riktigt". Hon förklarade det som att de flesta människor är trevliga, bara för sakens skull, för att man vill uppfattas som trevlig, även om man kanske inte är det. Men att jag verkligen är trevlig (eller snarare verkar vara det, eftersom vi inte känner varandra så bra). Det tyckte jag var jättesnällt sagt :) Det lyste upp min dag faktiskt :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0