Snart är vi där!

Nej, jag pratar inte om någon semesterresa, tyvärr! Jag babblar fortfarande om den där satans bloggen :)

Det börjar likna nåt nu va? Och jag är super-ultra-mega-stolt över mig själv för att jag har lyckats med allt detta! :D

Imorrn bär det av till Älmhult iaf :) Ska man verkligen orka det? Är helt slut efter vår raid i Kristianstad idag! Men man får väl ta sig i kragen ;D

Ikväll är det House! Det är bra, mycket bra. Det måste man se. Och så är det Äntligen Hemma. Det ska jag också glo på :)

Träffade förresten Hampen igår :) Vi var ute och gick en runda och pratade om allt som har hänt osv. Det var spännande ;P Länge sen man träffade Hampen också, så det var jättekul att han hörde av sig :)

Nej, nu får det räcka med bloggande för idag tycker jag. Man vill ju inte bli beroende haha!
Kommentarer
Skrivet av: Hampe

Kul att träffa dig med Jelene :>

Datum: 2009-11-15 | Tid: 14:09:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0