Nytt från Stone Sour nästa år?



Läste en intervju med Corey Taylor precis. Han sa att de ska börja spela in en ny skiva med Stone Sour i januari! Åååh jag kan inte vänta! Jag älskar Stone Sour. Jag älskar allt Corey gör! :D Han är hårdrockens Elvis alltså ^^ Såå himla fin röst, och så bra på att skriva :)

Ska bli sjukt spännande när nya skivan kommer, han säger i intervjun att det ska bli mer melodiöst, men även mörkare än förra skivan. Stone Sour är ett sånt band som jag direkt föll för, och det är inte vanligt! Från första tonerna var jag fast :) Sedan dess har jag sett dom live två gånger, en gång på Hultsfredsfestivalen, och en gång i Köpenhamn :) Och de var sjukt bra båda gångerna :) Längtar tills jag får chansen att se dom igen :)



Förresten håller jag inte alls med fansen han nämner i intervjun som tycker att Snuff är en Stone Sour-låt. Visst, den hade passat in där också, men jag är glad att han valde att göra den med Slipknot. Den blir så speciell då, hade den blivit en Stone Sour-låt hade den bara blivit en i mängden, fortfarande lika bra, självklart. Men eftersom de brukar göra såna låtar så hade den inte stuckit ut som den gör på en Slipknot-skiva :)

Åååh, längtar! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0