Dagens roligaste: Bensinpumpstrubbel

Måste dela med mig av en rolig sak som jag fick bevittna tidigare idag.

Jag kom till bensinmacken för att tanka innan jag skulle köra till Karlshamn. Det var kö, och jag ställer mig bakom en annan bil som väntar. Då ser jag hur en kvinna, hon kunde väl vara i 30-årsåldern, håller på och drar i bensinslangen. Hon har alltså kört in från fel håll och har då sitt tanklock på andra sidan, och försöker alltså dra slangen över på "rätt" sida.

Jag trodde jag skulle dö! Sånt ser man bara på film annars. Och så händer det rätt framför ögonen på mig! Dagens roligaste, helt klart. Kanske tillochmed månadens roligaste, men jag ska väl inte säga för mycket :P

Hur som helst, det misslyckades ju självklart, och hon blev tvungen att flytta på sig. Men icke att hon ställde sig och väntade för ett nytt försök, nej hon fick bli utan bensin idag. Eller så körde hon till en annan mack, kanske bättre lycka där? ^^
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Datum: 2009-11-17 | Tid: 22:52:09
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Jag vet inte vad han heter, men pappa ska in där imon med. Det kommer jag att göra :P

Datum: 2009-11-17 | Tid: 22:53:22
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0