Kallt som i en isbjörns rövhål!

Har precis kommit hem efter en runda ner till Maxi för att hämta ut mitt inloggningskort till banken. Ska ju köra med dosa nu, innan har jag haft certifikat på datorn, men det blir lite säkrare med dosa. Både mamma och bror har redan fått, så det var i princip bara jag kvar i vår familj, för pappa loggar aldrig in på banken :P

Hursomhelst, för att återgå till rubriken. Det är verkligen iskallt ute idag. Har inte fått tillbaka värmen i benen än, och då har ändå Tess legat på dom en stund :P Haha. Stackars Tess, hon började väl frysa ^^
Får man förresten skriva såna ord på en blogg som i rubriken? Tycker bara det är ett så klockrent citat! Det var Johan Glans som sa det först, som kanske vissa av er har hört? Det ska en skåning till det ^^

Vi skåningar är bra ändå :) Kolla bara på Amanda Jenssen, Måns Zelmerlöw, Calle Kristiansson, David Batra, Johan Glans då, Marie Fredriksson, Stellan Skarsgård! Listan kan göras lång. Men det var ett sidospår. Vad jag egentligen bara ville säga är att det är SVINKALLT ute, så stanna inne idag! ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0