HJÄLP!



Ja, just det, MEN! Var inne i Karlshamn idag, och hittade en jättefin topp inne på Vero Moda, men den fanns bara i typ..två färger. Den ena var beige, och den andra knalligt korallröd. Inte riktigt rätt färger för mig tyvärr :/ Så gick jag in på Karl-Oskar&Kristina, och där fanns samma topp, fast i vitt, blågrönt och den där korallröda som även fanns på Vero Moda. Provade både den blågröna och den vita, men fastnade mest för den vita. Självklart fanns den inte i min storlek :(

Så nu har jag suttit och kollat runt på alla sidor jag vet som säljer Only's grejer (tror det var Only, men har även kollat Vila och Vero Moda), men helt utan resultat! Nu till efterlysningen:

Om någon vet var man kan hitta den här toppen så är jag väldigt tacksam :) Den såg ut som en blandning mellan dessa toppar här ovan. 3/4ärm med uppvik med sån slejf och knapp, och skuren så där snett, fast inte riiiktigt som de här, mest som den vita isåfall :)

Bilderna är lånade från modezine.com :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0