God Jul!

Hej allihopa och God Jul på er! Vi är mitt emellan firanden just nu. Har redan hunnit med både julklappsutdelning och julmat, eftersom pappa skulle jobba klockan två idag, så vi fick ta allting innan dess. Nu smälter vi maten och väntar på Kalle Anka, och efter det bär det av till Karlshamn för firande med Johans släkt :) Tänkte redan nu bjuda på ett par bilder.



Här, vårt julbord med massa gottit :) Fast jag äter inte så mycket på julbordet faktiskt. Lite brunkål, en ägghalva, några köttbullar och ett par prinskorvar och nån bit sill bara, sen är jag mätt! Men gott är det!



Här ser ni mina julklappar. Jag har nog varit gaaanska snäll iår. Men jag tror mamma & pappa hade varit snällast, de fick också många paket :) Lite ful bakgrund här haha :P Kommer fler, förhoppningsvis lite roligare bilder senare eller imorrn, vi får se hur sent det blir :)

Återigen, en riktigt god jul till alla! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0