Dan före dopparedan :)

Hej alla! Har precis kommit hem efter en runda i vintervädret med min kusin Malin och hennes brors pojk Rocky. Han fick åka pulka nerför den lilla backen vid skolan, men han var inte särskilt road :P Så jag gav honom en snöboll och den tyckte han var jätterolig! :) Sen började vi gå hemåt för att lämna Rocky hos sin mamma, och så somnade han på vägen med snöbollen i handen :) Sjukt söt :)

Just nu sitter jag och försöker värma upp mina ben igen. Är ensam hemma ett tag, både mor & far jobbar och bror & älsklingen är på bio och ser Avatar. Blir kanske lite Sims? :) Är nog faktiskt sugen på det idag...
Kommentarer
Skrivet av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Jaha okej, vilken tur du hade då :D

Jag önskar mig iallafall skivan i julklapp, så man får hoppas på att man får den iallafall :D

Datum: 2009-12-23 | Tid: 18:23:51
URL:http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0