Barnpassning



Har blivit en del barnpassning på sistone. Häromdan var det Rocky, och idag fick jag hjälpa Malin att passa Albin & Viktor. Fast Viktor hade redan gått och lagt sig, så det blev bara att passa Albin. Lite lugnare så :)

Vi blev även tvungna att byta blöja, första gången för mig WOHO! Haha. Usch så äckligt. Jag blir helt spyfärdig av sånt. Samma sak är det om någon av hundarna spyr inomhus och man måste torka upp det. Jag kan inte titta på det, för då börjar det komma upp för mig med! HAHA. Äckligt som fan. Men Malin och jag hjälptes åt, teamwork! Första gången Malin bytte bajsblöja också, och hon har samma problem som mig med sånt så ni kan ju tänka er! :P Men det gick bra, ingen som spydde :) Haha.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0