Återföreningsfest

I fredags blev det lite fest här hemma. Återförening med de gamla vännerna från gymnasiet :) Var ett tag sen man träffades allihopa så det var på tiden :) Dock så var ju inte Felicia och hennes Jimmy med, eftersom de bor ända uppe i Linköping. Tråkigt, men vi hade skoj iaf :) Här kommer några bilder från kvällen :)


Här har vi Hampe, jag, Simon och Sanne ;P


Och här har vi Robin och Emma. Vi spelade lite Guitar Hero som synes på bilden :)


Jens och Johan :)




Och den här bilden var jag tvungen att ha med. Kolla vilken pose Tess gör ;D Så söööt :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

O gullig bild! synd jag och Johan inte kom, hade varit kul! :D Men vi ses när jag kommer hem, jag och Emma sitter på Arlanda nu, vid nio ikväll går flyget! :D Kramar!

Datum: 2009-12-07 | Tid: 12:10:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0